معرفی هاب شارژر 156 وات پاورولوژی

باید اعتراف کنیم لوازم الکترونیکی تاثیر خیلی زیادی تو راحتی زندگی ما داشتن، دارن و خواهند داشت. عملا تصور یه خونه بدون لوازم الکترونیکی غیرممکنه. اما گل سرسبد این لوازم، گوشی‌های هوشمنده که کمتر کسی پیدا میشه که یدونه نداشته باشه. شروع سرگرم شدن و کار با گوشی با خودمونه اما تموم شدنش با خداست!! بدون تلفن عملا آدم احساس میکنه لباس تنش نیست! حالا یه سری وسیله وجود دارن که برای امنیت و راحتی استفاده از همین گوشی‌ها طراحی و وارد بازار میشن. بازار لوازم جانبی، بازاری به مراتب گسترده‌تر و متنوع‌تر نسبت به بازار گوشی‌های موبایله. شرکت‌های مختلف و معتبری شیائومی، ریمکس، انکر و… تو این بازار فعالیت میکنن و سهم زیادی از بازار رو به خودشون اختصاص دادن.این بین برند پاورولوژی یکی از برندهای کمتر شناخته شده بازاره. مقر اصلی شرکت پاورولوژی تو کانادا قرار داره اما محصولاتش مثل اکثر برندهای دیگه تو چین مونتاژ میشن. این شرکت تو زمینه تولید کابل، پاوربانک و شارژر و … خیلی عالی عمل کرده.  تو این مطلب تصمیم داریم تا 4 تا از محصولات جذاب پاورولوژی رو باهم بررسی کنیم.

آداپتور شارژ سریع 4 پورت

اگه شما یه میز کار و یه عالمه وسیله دارید که باید شارژشون کنید، حتما به مشکل کمبود دوشاخه و شلوغ بودن میز برخوردید. این آداپتور برای شما مثل یه معجزست! علاوه بر این اکثر کمپانی‌های سازنده گوشی، پرچمداران خودشون رو بدون آداپتور می‌فروشن و شما بعد از خرید یه گوشی پرچمدار حتما باید یه آداپتور هم به طور جداگونه بخرید. هزینه‌ای که برای این آداپتور پرداخت می‌کنید تقریبا با آداپتورهای اورجینال سامسونگ و اپل یکیه. با این تفاوت که این آداپتور امکانات ویژه و فوق‌العاده‌ای رو در اختیار شما میذاره.

این آداپتور 2 خروجی USB-C و 2 خروجی USB-A در اختیار شما میذاره. خروجی‌های USB-A از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی میکنن و 18W توان دارن که مجموعا در حالت استفاده همزمان 36w میشه. اما اتفاق جذاب تو قسمت USB-C افتاده. جایی که این پورت‌ها به تکنولوژی Power Delivery مجهز شدن و هر کدوم از این پورت‌ها به طور جداگونه میتونن تا 100W و در حالت استفاده همزمان تا 60W خروجی داشته باشن. این یعنی شما حتی میتونید لپ‌تاپ خودتون رو هم با این آداپتور شارژ کنید. با یه حساب کتاب ساده میتونید به قدرت بالای این آداپتور پی ببرید. اما اگه حس و حالشو ندارید باید بهتون بگیم که این آداپتور با استفاده از 4 پورتی که داره در مجموع 156W توان داره که میتونه 2 تا لپ تاپ و 2 تا گوشی رو به طور همزمان شارژ کنه. این آداپتور کابل برق 1.5 متری هم داره که خیالتون رو بابت دسترسی آسون راحت میکنه. این محصول انقدر خوب و خفنه که میتونه عضو جدانشدنی از میز کار شما بشه.

برای خرید این محصول میتونین از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید

لینک خرید محصول

دیدگاهتان را بنویسید